חם
(1 חוות דעת)

מקרה בשביל כבוד משטח X9 11.5" 2023 בשביל כבוד משטח X8 Pro 11.5 עם מקלדת ועכבר להסרה מגנטי חכם לעמוד כיסוי

₪69.88 ₪87.34 s
גודל:
כמות:

תיאור

דו " ח לפריט

הערה: עטים לא כלול, עטים לא כלול, עטים לא כלול

בבקשה לקרוא לפני הקנייה! ! !

1. בשל השפעת עוצמת האור בצילום, יכול להיות הבדל בצבע בין אמת אובייקט ואת התמונה, עיין הצבע בפועל קיבל, בבקשה להבין.

2. לאחר שתקבל את החבילה, אם יש מוצר נזק, בעיה באיכות או שימוש בעיה, אנא צור קשר ולהשאיר הודעה.עקב הבדלי השעות, את שירות הלקוחות יפתור לך את זה מוקדם ככל האפשר במהלך שעות העבודה.אנא המתן בסבלנות לתשובה. (מחלוקת נמוך ציון משוב לא יכול לפתור את המוצר בעיה, אנא תן לנו להתמודד עם זה בשבילך, תודה!)

הערה:לוח דיגיטלי ו-stylus אינם כלולים בחבילה.לתיאור מפורט הוא לעיון בלבד.עיין המוצר בפועל את הצבע של המוצר.(מוצר זה הוא אבזר למחשב לוח, לא מחשב לוח)

אנא שימו לב:

1,אנחנו יכולים להציע Multi-השפה של פריסת לוח המקשים (לייזר מקלדת,לא מקלדת מדבקה)קוריאני/איטלקי/ספרדית/פורטוגזית/טורקית/עברית/רוסית/ערבית/צרפתית/גרמנית מקלדת.אם אתה צריך את זה, בבקשה לתת לנו הערה כאשר אתה מבצע הזמנה, אחרת יוכלו לשלוח את המקלדת האנגלית כברירת מחדל.

2,את מקלדת ברירת המחדל אנגלית קלט, אם אתה רוצה קלט בשפות אחרות,אתה צריך להוסיף מקלדת הראשון.קח את לוח כדוגמא, פתח את "הגדרות"-"מערכת"-"שפה & קלט"-"הוסף מקלדת חדשה".(עבור מערכות אחרות, בבקשה להגדיר אותם את הגדרות המערכת לפי הטיפים.)

3. על הגודל של המקלדת: 10 אינץ 'מקלדת: 150*250*6 מ" מ, 10 אינץ 'מגע מקלדת: 170*250*6 מ" מ, בקיצור, אנו שולחים את רוב התאמת אחד מתאים גודל תלוי בך.

  • מקור: סין
  • סוג: עם מקלדת
  • תכונה: עמיד למים, Shockproof, זרוק התנגדות, רך
  • סגנון: אופנה
  • חומר: עור
  • יישום גודל מחשב נייד: 11.5
  • תבנית סוג: מוצק

חוות דעת

הקונה 2024-01-05

חבל ביקשתי מקלדת FR AZERTY לפני ישלח רק לאחר אימות ההזמנה שלי, אבל זה לא נלקח בחשבון, התמיכה לא רוצה לדעת כלום.