חם
(0 חוות דעת)

96 כפול-חור עיפרון Sharpeners, עיפרון פלסטיק Sharpeners עם מכסים, עיפרון Sharpeners, ציוד לבית הספר עמיד

₪103.08 ₪153.85 s
גודל:
כמות:

96 כפול-חור עיפרון Sharpeners, עיפרון פלסטיק Sharpeners עם מכסים, עיפרון Sharpeners, ציוד לבית הספר עמיד תקבל 96 חתיכות צבעוניות ידנית כפולה חור עיפרון sharpeners, 4 צבעים, כולל ורוד, צהוב, כחול וירוק; הם ארוזים ב 8 תיבות שקופות, 12 יח ' כל אחד, מספיק כדי לענות על הצרכים שלך

את הכיסוי החיצוני עשוי באיכות גבוהה חומר פלסטי, אשר הינו חזק ועמיד; הפנימי. הלהב עשוי מתכת באיכות גבוהה עם קצה מחודד, אשר יכול במהירות לחתוך את העיפרון בלי לפגוע בה

עיפרון אלה sharpeners יש שני חורים בגדלים שונים כדי לחדד עפרונות או עפרונות צבעוניים בקטרים שונים; גדול חור (0.47 inch/1.2 ס "מ) הוא מושלם עבור רגיל עפרונות, ואילו קטן יותר חור (0.31 אינץ' /0.8 ס " מ) מתאים עפרונות או גן ילדים גדולים עפרונות.

אחד מחדד מגיע עם כיסוי פלסטיק כדי לאסוף את שבבי עיפרון, אז אתה לא צריך לדאוג להתעסק סביבת העבודה שלך; אלה ידנית כפולה-חור עיפרון sharpeners נוח לשימוש, קל לניקוי, להגן על האצבעות שלך יותר מדי.

אלה צבעוניים מיני עיפרון sharpeners מתאימים לפעילויות שונות, כגון עבודה בבית הספר, כיף פרויקטים אמנותיים ועוד; מושלם עבור מורים, כדי לתת לתלמידים במהלך חזרה לבית הספר של העונה.

צבע: כחול & ירוק ואדום וכתום

חומר: פלסטיק+מתכת

תכולת חבילה:

96 x המחדד.

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור: סין

חוות דעת