חם
(0 חוות דעת)

עור PU המכונית המושב האחורי ארגונית אוטומטי כיסי אחסון לכסות את גב המושב מגיני רקמות בעל רכב אביזרים

₪38.00 ₪76.03 s
גודל:
כמות:

נקודות לשיחה:

1. קיבולת גדולה: ליהנות מתח-חינם הנסיעות שלנו במושב האחורי של רכב שקית אחסון, הכולל קיבולת גדולה עבור משקאות, רקמות, טלפונים ניידים.מספר כיסים ותאים לשמור את הפריטים שלך מאורגן ונגיש בחוץ.

2. נקי ומסודר: ליהנות היגיינה מאורגן עם המכונית שלנו צדדי המושב שקית אחסון.זה עמיד למים, קל לניקוי, וחנויות נייר טישו ועוד חובה-ה " יש עבור שימוש נוח.לשמור על הרכב נקי ומסודר עם נוחות ויעילות.

3. גישה קלה: את זה במושב האחורי של רכב אחסון התיק, יש כיס בחלק העליון זה יכול לאחסן את הטלפון או מחשב הלוח, המאפשר האחורי הנוסעים, בקלות ובמהירות גישה המכשירים שלהם מבלי לחטט במקום אחר.

4. אנטי הבלגן פתרון: לכבוש את העומס שלנו במושב האחורי של רכב שקית אחסון.יש לו מיועד סעיף עבור פינוי אשפה, הבטחת מסודר ומתוחזק היטב לרכב על כולם.אין צורך לדאוג לגבי זבל הורס את הפנים.

5. נוח התקנה: לצרף את משענת הראש עם רצועת קליפים, זה במושב האחורי של רכב שקית אחסון מהיר וקל להתקנה.לא מסובך צעדים או כלים הנדרשים: רק לכוון את הרצועות כדי להתאים וסיימת.

תיאורים:

המכונית שלנו האחורי ארגונית מעוצבת עם מספר רב של תאים, כיסים כדי לשמור על המכונית שלך נקי ומסודר.זה יכול לאחסן נייר טישו, טלפון או מחשב לוח, ופריטים אחרים.להיפרד מפוזרים פריטים על המכונית שלך הרצפה או על מושבים.קל להתקין, יש פונקציות רבות עוצמה יותר נוח, שימוש גמיש.

מפרט:

1. המוצר חומר: עור PU

2. משקל המוצר: על 220g

3. גודל המוצר: 25.5*12.5*25CM (10.03*4.92*9.84 אינץ')

אריזת רשימה:

במושב האחורי של רכב שקית אחסון*1 יח'

הערה:

1. עקב אפקטים של תאורה וצילום זוויות, יש הבדל צבע במוצר, אנא הבן.

2. עקב מדידה ידנית, יש סובלנות במוצר גודל.

  • מקור: סין
  • סוג: במושב האחורי של התיק
  • סוג חומר: עור PU

חוות דעת