חם
(0 חוות דעת)

3d מודפס תמנון, תמנון רכב קישוט מציאותי גרם קישוט דגם צעצוע המשרד הביתי קישוט עיצוב המתנות של הילדים

₪17.86 ₪27.89 s
גודל:
כמות:

תכונות:

1.לכל דרקון דמויות פעולה הוא כמו יצירת אמנות, עשיר מאוד ומהודר!אנא שימו לב כי מאז הוא מודפס 3D, אתה יכול לראות את שכבת הקווים, אשר בונות את החומר על גבי השני או קל למשוך קווים.זו תופעה נורמלית ולא ישפיע על המראה הכללי.

2.3D מודפס שנוסח הדרקון דמויות פעולה נראה כמו אלוהים דרקון מזרחי אגדה או האלוהי דרקון מצויר!זה דרקון פיגארינאס צבעים שונים, המייצגים משמעויות שונות וכוח.לגלם את מסתורי ומעניין מיתוס תרבות, מביא מזל וכוח!מושלם צלמיות אספנות.

3.צבעים מרובים & חומר באיכות גבוהה,עשוי ידידותי לסביבה מתכלה שלנו 3D מודפס צעצועים ידידותיים לסביבה, עמיד ובלתי מזיק ויש לו יותר מ צבעים שונים לבחירה, מתאים מאוד עבור האוסף.מבנה עם דיוק אותנטי פרט כדי ליצור מציאותי צעצוע זה מלמד ומעורר את כולם בסדר? אני מאוד מעריך את המשמעות האמיתית של החיים והטבע.

4.לשחרר את הדמיון שלנו 3d דרקון המודפס יכול לשמש המפתח כדי לפתוח את הדלת אל העולם העתיק של המיתולוגיה, זה מאפשר לאנשים לשחרר את הדמיון הפנימי ולשחרר את הלחץ הפנימי.לא רק יכול לשמש בתור אביזר מלמד המיתולוגיה, זה גם מצוין הלחץ צעצוע.מדהימה מפורט ועיצוב מאוד לשחזר את צורתו העתיקה של חיות מיתיות לאנשים חלומי וייחודי תחושה, אשר מעוררת דמיון אינסופי.

5.מושלם הדרקון קישוטים & אספנות,הדרקון פסלון יכול לשמש לוח המחוונים במכונית, בחדר השינה, בבית, השולחן ובמועדים, מושלם קישוט לכל פנטזיה אספן.גם לשמש בתור מתנות יום הולדת עבור מעריצים, אוהבים, חברים, או כמו קישוטים לפורים, מסיבות יום הולדת, חג המולד, פסטיבלים שונים.

מפרט:

100% מותג חדש באיכות.

שם הפריט:3D תמנון, תמנון מכוניות קישוט

חומר:PLA

צבע: כמו תמונה מראה

גודל:כמו תמונה מראה(1inch = 2.54 ס " מ)

כמות:1 יח'

חבילה כוללת:

1 יח 3D תמנון, תמנון מכוניות קישוט

הערה:

1.בשל השונות לפקח, אור ההשפעה, בפועל צבע של הפריט יכול להיות שונה מעט מן הצבע שבו הוא הראה את התמונות.

2.אנא סלח 1 ס "מ/0.39"-3 ס" מ/1.18" מדידת סטיית עקב מדידה ידנית.

  • מקור: סין
  • חומר: פלסטיק

חוות דעת