חם
(0 חוות דעת)

גיטרה על הקיר יד יד בצורת גיטרה אחיזה על הקיר בעל הגיטרה ביד מכשיר קולב חזק ומגן בס עץ

₪60.69 ₪86.72 s
גודל:
כמות:

זה הגיטרה ביד קולב עשוי עמיד שחור חומר מתכת שמירה על ביטחון המיקום של העץ שלך הגיטרה.פשוט לבחור מיקום מתאים להר הגיטרה שלך, הימנעות התנגשויות שריטות.להציג את המכשיר עם ביטחון ונוחות.

מפרט:

שם המוצר: הגיטרה ביד קולב

חומר: שרף

אריזת רשימה:

הגיטרה ביד קולב * 1

דבק * 1

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, פריט צבעים עשויים להשתנות מעט מהתמונות.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.מרתק עיצוב: עשוי מתכת שחורה חומר, היד מתלה גיטרה בצורת שד של היד עם עצמות, שלד התמונה.העיצוב שלה ייתן לך המרגש מרגיש ולהוסיף מגע של הפחד שלך הגיטרה התצוגה.עם העיצוב הייחודי שלו, זה יהיה להתבלט בין שאר גיטרה קולבים.

2.מובטחת בטיחות: יכול בביטחון לתלות מכשירים עם הגיטרה ביד קולב.היציבה שלו בצורת היד עיצוב וחומרים באיכות גבוהה להבטיח בטוח מיקום, זמן החזק שלה, יכולת נשיאת עומס יכול להכיל מכשירים בגדלים שונים וצורות.אמון זה מובטחת בטיחות פתרון.

3.נרחב יישום: לרומם את הגיטרה השמה עם הגיטרה ביד קולב.מבנה מאובטח להחזיק סוגים שונים של חשמל או עץ גיטרות, זה הקיר לא רק משמש כלי מעשי הכלי, אבל גם ייחודי ועיצוב אופנתי.להפוך את הגיטרה שלך להתבלט עם זה מתנה מושלמת עבור חובבי גיטרה.

4.התקנה קלה: להפוך כל חדר עם קיר רכוב גיטרה אחיזה ביד זה מספק מאובטח ומסוגנן דרך להציג את הכלי שלך.ללא מאמץ להתקין את המיקום הרצוי, בין אם בבית שלך אולפן מוסיקה או אזור מגורים, להפוך מדבר על הנקודה של עיצוב הבית.

5.מובטחת הגנה: גיטרה יד קולב מאפשר אחסון מסודר וימנע עמוס רווחים על ידי מניעת גיטרות מלהיות מוערמים יחד.את כלי נגינה נשמרים בטוחים מפני התנגשויות ושריטות כמו קולב מבטיח להם להישאר מהקרקע.הוא מספק אחסון נאות, שמירה על בטיחות, תקינות של ערך גיטרות.

  • מקור: סין

חוות דעת