חם
(0 חוות דעת)

גנרטור העברת מתג עמיד מתג ההעברה Pre-Wired עם המפסק על הקרוואן, 15A 125V תקע אמריקאי עמיד

₪102.97 ₪214.50 s
גודל:
כמות:

[מקצועי העברת מתג] - גנרטור זה המתג מגיע עם מפסק אשר יכול להיות מופעל ישירות באופן ידני, את דירוג 15Amp 125V.זה אוטומטי מתג ההעברה במהירות ובבטחה מתג כוח החירום למקרה של הפסקות חשמל פתאומיות.

כל רכיבי המוצר אשר הופך את ההתקנה ולהשתמש יותר של אבטחה, אמין, באיכות גבוהה, תכונות חשמל בטיחות.

[התקנה קלה & חיווט] - על מנת לפתור את החיווט הצרות, קישרנו את קו פנימי של גנרטור העברת מתג העברת מתג יש מבנה הגיוני, גודל קטן, והוא מצויד עם כיסוי מגן, אז את אספקת החשמל התקנה נוחה ואמינה.

[עמיד & עמיד] - זה generlink העברת מתג מאמצת את כל תהליך ריסוס וכפול חלודה חומר עמיד חזק עם עמידות בפני קורוזיה, אז זה תכונות אנטי-רעם, אש, עפר, הגנת UV, עוד מחזור החיים.

[גדול תאימות] - זה rv העברת מתג בקרת מערכות חימום, תאורה, מעגלי נוחות שקעים, מקררים, משאבות עוקה, ו-120 וולט ובכן משאבות.זה גם תואם עם מערכות שמש ו ממירים.

גנרטור העברת מתג Joinfworld מתג גנרטור הוא אחד במעגל 15 אמפר, 125 וולט העברת הבורר גנרטור עמדה ו 20 אמפר מדורג במצב הרגיל.הוא שולט מערכות חימום, תאורה, מעגלי נוחות שקעים, מקררים, משאבות עוקה, ו-120 וולט ובכן משאבות, זה גם תואם עם מערכות שמש ו ממירים.

לטווח קצר, הפסקת חשמל. זה יהיה לשמור את האוכל שלך מ מפנקת, מונע את הסיכון של הקפאת צינורות מים, וכו'.זה יכול בבטחה ובמהירות לקבל את הבתים שלכם' s החשמל, ולקבל את מערכת חימום אחורה בזמן הפסקת חשמל עקב סופת חורף.מפרט Joinfworld גנרטור מתג מדורג 15 אמפר, 125 וולט, זה גם מגיע עם מפסק andstandard מאריך חיבור זה יכול להיות ישיר באופן ידני החלפת מעגל.החבילה כוללת הזה מתוכנתים מראש גנרטור העברת המתג מגיע, סופר קל להתקנה.עושה את זה יותר בטוח ועמיד.יישום רחב הקרוואן הזה העברת מתג בקרת מערכות חימום.

התקע. סוג: תקע אמריקאי, זה חל על קנדה, הודו, מקסיקו, תאילנד, ארה " ב, פיליפינים, טייוואן וכן הלאה.

מתח: AC110V

חומר: פלסטיק

צבע: כפי שמוצג

תכולת חבילה:

1 x מתג

5 x terminal

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור: סין

חוות דעת