חם
(0 חוות דעת)

הרכב מחזיק טלפון המראה האחורית המראה הטלפון מחזיק רכב הר שולחן/מיטה/מושב אחורי משענת הראש עם מלקחיים המראה טלפון

₪30.02 ₪60.07 s
גודל:
כמות:

תיאור:

אימוץ 360 תואר סיבוב עיצוב, זה המראה האחורית מחזיק טלפון ביציבות מחזיק את הטלפון שלך, זה יכול לעזור כדי להתאים את הטלפון בצורה אופקית, אנכית, או בכל זווית שאתה רוצה.

זה רב תכליתיים האחורית מחזיק טלפון חליפות רכב הכי מראות אחוריות כולל סגלגל, עגול מראות אחוריות, או אקסטרה מראות אחוריות עם כפתורים, קורטוב קאם.היא מחזיקה את הטלפון שלך ביציבות והוא יכול להיות מותאם מבלי לחסום את הראייה.

מפרט טכני:

שם: המראה מחזיק טלפון

חומר: ABS+סיליקון

גודל: 17*7.9 ס " מ/6.6*3.1 אינץ

משקל: כ 127g

תכונות:

360 מסתובב

מתכוונן

מתאים לרוב המכוניות

מתאים לרוב טלפונים

רשימת החבילות:

המראה מחזיק טלפון * 1

ראה עוד פרטי המוצר

1.360 תואר רוטציה - היא מאמצת 360 סיבוב תואר בעיצוב.זה המראה האחורית הטלפון מחזיק ביציבות להחזיק את הטלפון שלך יכול להתאים את הטלפון בצורה אופקית, אנכית, או בכל זווית שאתה רוצה.

2.המראה מחזיק טלפון לרכב זה רב תכליתיים האחורית מחזיק טלפון מתאים עבור רוב הרכב מראות אחוריות כולל סגלגל, עגול מראות אחוריות, או אקסטרה מראות אחוריות עם כפתורים, קורטוב קאם, והוא מחזיק את הטלפון ביציבות והוא יכול להיות מותאם מבלי לחסום את הראייה.

3.נהדר ההתאמה - זה מתאים לרוב טלפונים ניידים, רוב דגמי מכוניות.הנהג או טייס יכול להשתמש ברכב הזה מחזיק טלפון כדי לעשות דברים שונים כגון ניווט, צפייה בסרטונים, מה שהופך את שיחות וידאו, הקלטת וידאו, ועוד.

4.קל להתאים - בעת נהיגה, אתה יכול בקלות במקום או לקחת את הטלפון שלך עם יד אחת.רק לחבר את המראה הטלפון הר למרכז המראה האחורית ואתה יכול בקלות להתאים את הטלפון שלך.

5.חומר מעולה - עשוי ABS, חומר סיליקון באיכות מעולה, המכונית הזאת טלפון נייד בעל חלקה מעוגל, לא קל לגרד את המכוניות שלכם, בטמפרטורה גבוהה עמיד, עמיד, קל להתקין, להסיר, לנקות.

  • מקור: סין

חוות דעת