חם
(0 חוות דעת)

יצירתיות חוות נושא ציור סטנסיל על תבניות בגדים רהיטים תפאורה 12

₪9.15 ₪14.06 s
גודל:
כמות:

תכונות:

OOTDTY

פרטי מוצר: ישנם 12 חתיכות החווה שבלונות בחבילה שלנו, הם נועדו עם נושאים שונים, תבניות מספיקה כמות דפוסים שונים מספיק היומי שלך DIY מה שהופך את הצרכים.

יפה טבעי נושא: החווה שלנו לשימוש חוזר שבלונות נמצאים עם עם מגוון החווה נושא, כגון חוות סימן, חיות משק אורגני, ועוד תבניות, אתה יכול לערבב אותם לתוך שילובים שונים, ואז לקשט את החווה שלך הקיר, מה שהופך את החווה שלך יפה יותר.

לשימוש חוזר לשימוש: אלה חוות נושא ציור שבלונות עשויות חומר PET, אשר עמידים ואמינים, חומר, לא קל להיפרד , קל, רחיץ, אז אתה יכול להשתמש בהם לאורך זמן במשך זמן, קל לתפעול עבור הילדים שלך.

שימוש נרחב: אלה חווה שבלונות בשביל אידיאלי עבור פרויקטים רבים, הם יכולים להיות מיושמים על ציור , מלאכת יד, קישוט הבית, אתה יכול להשתמש בצבעי אקריליק, אוויר ריסוס, מברשת קטנה לצבוע רצפות, קיר, שולחן, ארון, כרית, תיק, מקום אחר שאתה רוצה.

פשוט לתפעול: פשוט צריך לשים את זה לשימוש חוזר החווה ציור סטנסיל על שטוח, השטח נקי, ואז להשתמש מברשת או עט כדי לצייר את העיצובים על החפצים שאתה רוצה לקשט, אז אתה יכול לקלף את התבנית שלך ולקבל את כלי השיט שלך, להציל את זמן ואנרגיה.

מפרט טכני:

חומר: חיית המחמד

גודל: כ. 150x210mm/5.91x8.27 ס " מ

חבילה כוללת:

1 סט (12 חתיכות) ציור שבלונות

הערה:

1.בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ שגיאות עקב מדידה ידנית, הקפד לא אכפת לך לפני שאתה מזמין.

2.בשל ההבדל בין צגים שונים, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע המקורי של הפריט.

  • מקור: סין
  • מספר הדגם.: Y8AD8FP601093

חוות דעת