חם
(0 חוות דעת)

אקריליק שקוף סימניות ברור מלאכה סימניות לשימוש חוזר אקריליק שקוף מלאכה סימניות עבור כרטיס מתנה סימן להציג קטגוריה ברוכים הבאים

₪20.54 ₪29.32 s
גודל:
כמות:

עשוי אקריליק, הם אור, עמיד וקל לנשיאה.לקלף את שכבת הגנה לפני השימוש ובקלות לצרף אותם קישוטים אחרים כמו שלט ברוכים הבאים, או כרטיס מתנה סימן.

מפרט:

שם: אקריליק סימניה סרק.

גודל המוצר: (בערך).15*5 ס "מ/5.91*1.97 ס" מ

עובי (בערך).0.2 ס "מ/0.08 אינצ' ים

חומר: אקריליק

רשימת אריזה

10* אקריליק סימניה סרק.

ראה עוד פרטי המוצר

1.קל לכתוב: לרומם את חוויית הקריאה שלך עם שלנו אקריליק סימניה סרק!כל אחד ריק יש סרט המגן על שני הצדדים, מנגב בקלות, בבקשה לקלף אותו לפני השימוש.קל לכתוב על מים או על בסיס שמן צבע העט.

2.קל לנשיאה עם 10 ריק אקריליק סימניות ו-10 הלבן סרטים, לשחרר את היצירתיות שלך כדי להפוך ייחודי סימניות.מתנה מושלמת עבור חובבי הספר זה יכול להתבצע בקלות בסביבה.

3.זמן משרת את החיים שלנו אקריליק סימניה סרק עשויים בעובי 2 מ " מ אקריליק שהוא מאוד עמיד, עמיד בפני שריטות, להבטיח לטווח ארוך להשתמש.

4.קל לעבוד עם: להפוך את פרויקטי DIY ללא מאמץ עם אקריליק סימניה סרק.את מצוחצחים הקצוות מאפשרים קל מצורף קישוטים אחרים, מתן מידות מדויקות עבור חלק, כל יום יצירות אמנות.

5.המתנה המושלמת: לרומם כל אירוע עם ייחודיות אלה אקריליק סימניה סרק.להוסיף הייחודי שלך גע כדי ליצור רושם ראשוני בלתי נשכח, או להשתמש כמו מתוק מתנה.להיות יצירתי עם יותר אפשרויות.

  • מקור: סין

חוות דעת