חם
(0 חוות דעת)

גברים חורף סקי כפפות Windproof תרמי חיצוני ספורט רכיבה על אופניים אופניים כפפות אופנוע אופניים לקמפינג טיולים היד כפפות חמות

₪3.44 ₪5.31 s
גודל:
כמות:

תכונות:

1.להתחמם, Windproof, עמידות במים - כמו שובר קופות המוצר, mens כפפות חורף לשלב מסוגנן וביצועים.העור ידידותי עמיד למים בד החיצון, רך וצפוף צמר בטנה, בשילוב עם מתכווננת windproof שרוול לשמור שלג וקרח להיכנס פנימה, הגדלת כוח על התנגדות קר.לשמור את הידיים שלך חם, נוח קופא בחורף.

2.קל, רך ולא מגושם. זוג אחד של משקל קל, windproof, עמידות במים כפפות חורף מתאימים יותר בחיי היום-יום, בעבודה.זה יכול לשמור את הידיים שלך חמים ויבשים, אפילו על שלג או גשם קל ימים.

3.אם מפנים שלג, רכיבה על אופניים, נהיגה, ריצה, טיולי הליכה, קמפינג, קרבות כדור שלג, סקי, הליכה כלבים, חיצוני מטלות, וכו'.זה הוא בחירה מושלמת.

4.החלקה דקל עיצוב - מכוסה נגד החלקה עיצוב מיקרופייבר עור כף היד, אשר למעשה מגדיל את האחיזה ושחיקה ההתנגדות התרמית של כפפות חורף.אתה יכול להחזיק דברים בחוזקה כדי להבטיח את הבטיחות.כגון לופת את ההגה בחוזקה בעת נהיגה, מחזיקים את הטלפון שלך גם כדי למנוע נפילה ושבירת.

5.רגיש מסך מגע - בחנו מספר מוליך בדים שוב ושוב כדי להשיג יותר רגיש מסך מגע ניסיון.שלנו therm כפפות עבור מזג אוויר קר יכול לשמור את הידיים שלך חמות אבל עדיין לאפשר לך להפעיל את הטלפון שלך.אל תחמיצו חשוב שיחות, להתמודד עם עבודה דחופה עם הזמן, ולצלם תמונות של הנוף היפה.

מפרט:

100% מותג חדש באיכות.

שם הפריט:חורף חם, כפפות

חומר:פוליאסטר

צבע: כמו תמונה מראה

גודל:27.5 ס "מ/10.8 ב*10 ס" מ/3.94 ב

כמות:1pair

חבילה כוללת:

1 זוג חורף כפפות חמות

הערה:

1.בשל השונות לפקח, אור ההשפעה, בפועל צבע של הפריט יכול להיות שונה מעט מן הצבע שבו הוא הראה את התמונות.

2.אנא סלח 1 ס "מ/0.39"-3 ס" מ/1.18" מדידת סטיית עקב מדידה ידנית.

  • מקור: סין
  • חומר: פוליאסטר

חוות דעת