חם
(0 חוות דעת)

DAZAAMB16E0 Mainboard עבור Acer Aspire E5-575 E5-575G F5-573 F5 -573G מחשב נייד לוח אם עם i3 i5 i7 CPU DDR4 נבדקו באופן מלא

₪400.12 s
גודל:
כמות:

לב! ! ! (הוראות לפני ההזמנה)

1. בבקשה הראשונה לאשר את הישן לוח אם דגם זה מתאים עבור לוח האם בקישור הזה (אתה יכול לשלוח לנו תמונה של לוח האם אישור, ושירות לקוחות נענה מיד!!!).

2. לוח האם צריך להיות בשימוש עם אביזרים אחרים של המחשב שלך, אנא ודא את אבזרים אחרים עובדים כמו שצריך!אלקטרוניקה דורשים ידע מיוחד.אם אתה לא טוב ב-תיקון מחשבים, לקנות בזהירות.

3. סוללה בלוח האם בתמונה אינה כלולה.בשל הלוגיסטיקה, מכס דרישות, אסור לשאת את הסוללה, אז זה יהיה להסיר לפני המשלוח.על בעיות המס, אנא ודא כי אתה יכול לפתור את מהמכס בעיות על ידי עצמך, אנחנו לא אחראית על מכס.תודה לך על ההבנה שלך!

4. מודלים אלה הם רק חלק המלאי שלנו, יש לנו יותר.אם אתם מעוניינים בכל המוצרים שלנו או רוצה לדון סדר, אנא אל תהסס לפנות אלינו.אנו מצפים להקים לטווח ארוך שיתופי פעולה עם הלקוחות שלנו.

לפני בדיקה, בבקשה לאשר את המעבד ואת הזיכרון עובדים כראוי.אתה יכול לנסות את זה על מחשב אחר כדי לוודא שהם פועלים כראוי.לא לשים את כל האביזרים על זה פעם.אתה יכול לנסות את ה-CPU, הזיכרון, המסך הראשון.

אם את Caps Lock הכפתור עובד או לא הוא הקו המפריד בין עבודה לוח האם ואת לא.אם את Caps Lock הכפתור יכול להיות לחוץ, אז מעבד, זיכרון, לוח האם הם בעצם עובד.בשלב זה, כדאי לשים לב הבעיה של LED מסך תצוגה.הדבר החשוב ביותר הוא כי כל האביזרים חייבים להיות מוסר כאשר החשמל כבוי, אחרת אביזרים יכולים להשרף.

1. להחליף עבודה.מציין האם הוא עובד.אנא בדוק את המסך.

2、לא יכול להחליף.אנא בדוק CPU ו-RAM.לקוח יקר, להלן הפרטים של לוח האם התמונות שיש לנו למכירה בקישור הזה.בדגמים מסוימים יש תצורות שונות, בבקשה לבדוק פרטים לפני הרכישה.אם יש לך היסוס, אנא צור איתנו קשר.אנו שמחים לשרת אותך.

לפני המשלוח, אנו עורכים בדיקה מקיפה על לוח האם.בדיקות כולל מסך, מקלדת, סוללה, wifi ואת ה-USB, מחברי פלט.כמו כן, אנו שולחים לך מבחן תמונות לפני משלוח.הנה כמה תמונות שלנו תהליך הבדיקה.אנחנו המוכר מקצועי של לוחות אם למחשב נייד בסין עם היסטוריה של יותר מ-20 שנה.יש לנו עשרות אלפי לוחות האם במלאי ומאות הסיטוניים לקוחות מכל רחבי העולם.אנו מברכים על רכישות גדולות, תספק את רוב מחיר תחרותי ואיכות.לוח האם יהיה מלא בועות אוויר.אריזה מקצועיים להגן על לוח האם לשמור אותו שלם בידיים שלך.בבקשה להיות סבלני ולחכות לחבילה שלך.החנות שלנו מקבלת ויזה, כרטיס אשראי, WebMoney, Qiwi ארנק, ווסטרן יוניון, T/T, ברזילאי Boleto, SOFORT, העברות בנקאיות ו-Paypal.אם אתה לעתים קרובות חנות בסין, יש לנו סוכן בסין, אשר יכול לספק בחוף יואן תשלום, נקבל מנותק רכישות גדולות ולספק לך והנחות. 1. אנחנו בדיקת החבילה את לוח האם בתוך 2-5 ימים.רוב הפריטים שלך הספינה דרך Spmarketplace.co.il סטנדרטית בחינם.בדרך כלל 10-35 ימים או 60 ימים כדי להגיע ברחבי העולם.

2. משלוח מזורז Spmarketplace.co.il פרימיום משלוח, DHL, Fedex, EMS, לוקח 5-14 ימים כדי להגיע אליך.

שאלה: האם המוצרים נבדקו לפני המשלוח?

---המוכר מבטיח כי המוצר נבדק לפני המשלוח.אנחנו יכולים לספק מבחן וידאו או מבחן תמונות של לוח האם, אם אתה צריך את זה.

ש: האם אני יכול להחזיר את המוצר אם זה לא עובד?

---כל המוצרים נבדקים לפני המשלוח.אם המוצר שאתה מקבל אינו פועל כראוי, נא לציין וידאו עובד ויש לנו תיקון טכני מקצועי צוות כדי לעזור לך או לספק לך חוזרת חינם.

  • מעבד: I3 I5 I7
  • מספר הדגם.: E5-575 E5-575G F5-573 F5 -573G
  • תואם מותג: Acer
  • סוג פריט: אחרים המחברת חלקים
  • סדרה: לשאוף.
  • מותג: OLOPKY
  • מקור: סין
  • מספר חלק: DAZAAMB16E0

חוות דעת