חם
(0 חוות דעת)

קריקטורה הרכב מחזיק טלפון סלולארי נייד בעל כוח משיכה הטלפון הר ניווט גמיש בעל יצירתי מכונית הר מחזיק חמוד

₪32.36 ₪64.72 s
גודל:
כמות:

שמור את הטלפון שלך באופן מאובטח במקום בזמן נהיגה עם משולש כוח המשיכה מערכת נעילה.זה מחזיק הוא קל להתקנה, אינו משפיע ראות או נזק לוח המחוונים שלך.מושלם עבור ניווט, הזרמת מוזיקה, או לפטפט עם חברים.

מפרט טכני:

שם: כוח הכבידה מחזיק טלפון

חומר: ABS

גודל: 12*8*10 ס " מ/4.72*3.93*3.14 ב

צבע: צהוב/ורוד/שחור

אריזת רשימה:

1* כוח המשיכה טלפון Holde

ראה עוד פרטי המוצר

1.הביצוע מעולה: כוח הכבידה מחזיק טלפון עשוי שנבחר ABS חומרים חסון, ללבוש עמידים, לא קל לשבור.זה הביצוע מעולה המבטיחה עמידה באיכות.אתה יכול ליהנות חלקה ויציבה ניסיון עם זה.

2.כוח המשיכה הצמדה מבצע: עם יד פשוטה תנועה, אתה יכול לאבטח את הטלפון שלך המחזיק, ללא הדבקה או ההידוק.זה נוח, חוסך מקום עיצוב מאפשר לך להתאים את מחזיק בחופשיות ולהכחיש את זה מהר מבלי להשפיע על החשיפה שלך.

3.אנטי לרעוד טלפון תמיכה: זה מחזיק טלפון שומר על הטלפון שלך מפני נפילה או טלטול על הכבישים המשובשים, הודות משולש הכבידה נעילה עיצוב.זה יציב טלפון תמיכה מאפשר לך לנהוג בבטחה ובנוחות.

4.התקן פשוט: אתה יכול מאובטחת לצרף את כוח המשיכה מחזיק טלפון לכל דגם של מכונית, מבלי לפגוע במנעול.זה כולל רוטרי הידוק מכשיר זה מאפשר לך לסובב את הטלפון במצב אופקי או אנכי עמדות ללא משתחרר בקלות.

5.צורה חמוד: זה כוח המשיכה מחזיק טלפון לא רק חמוד ומהנה, אלא גם מאפשר לך באופן חופשי להתאים את הזווית ואת המיקום של הטלפון שלך.עם מגוון קריקטורה סטיילינג אפשרויות, אתה יכול לבחור את הטוב ביותר שמתאים למצב הרוח שלך או תואם את עיצוב הבית.זה מתנה גדולה עבור חברים ובני משפחה שאוהבים סרטים מצוירים.

  • מקור: סין

חוות דעת