חם
(0 חוות דעת)

המושב נקיק ארגונית רכב מושב הפער מילוי לשימוש חוזר המחיצה נקיק כיסים פנימיים אביזרי רכב עבור רכבים משפחתיים רכבי שטח

₪35.36 ₪70.76 s
גודל:
כמות:

נקודות לשיחה:

1. קל יישום: מתאים מושב המכונית שלנו הבקיע ארגונית בחוזקה בין הקונסולה המרכזית ושל המושב, המאפשר נהיגה בטוחה ומניעת פריטים ליפול לתוך נקיק.לנהוג ללא הסחת דעת.

2.חנות נוח: למקסם את רכב החלל של עם מושב הרכב נקיק ארגונית.שלה עם מרווח תא, אתה יכול לשמור את יסודות בהישג יד בכל העת.נוח חנות טלפונים ניידים, בקבוק מים מעוצב היטב נקיק-התאמת שטח אחסון.

3. לשימוש חוזר חומר: לרומם את האסתטיקה של הפנים המכונית שלך עם זה עמיד לשימוש חוזר המושב נקיק ארגונית.עשוי מחומר עור, זה נשאר תנאים טובים הרבה זמן, לשדרג את המכונית שלך הוא המראה הכללי.

4. מרחב שומר: שפרו את המכונית אחסון עם מושב המכונית שלנו הבקיע ארגונית.בקלות להתאים את גובה, זווית כדי לעשות שימוש מלא של המושב מגרעות, ומקפלים עד לקבלת לחיסכון נוחות.

5. בצורה מתוחכמת עשה: זה עשוי להפליא המושב נקיק ארגונית משפרת את האסתטיקה של הרכב שלך מבלי להתפשר על הנוחות של הדיירים.זה נותן לך אחסון נוסף עבור לצרכימים שלך, והוא פשוט להתקין ולהשתמש.

תיאור:

למקסם את המכונית שלך קיבולת אחסון עם זה נוח המושב הבקע מילוי ארגונית.עשויים עור חומרים, מוכן לשימוש, אחסון המוצר מתאים בחוזקה בין המושבים שלך, מה שהופך את השימוש מלא של החלל הפנימי.נוח לאחסון, הבקיע מילוי חובה אביזר עבור כל בעל רכב.

מפרט:

1. שם: מושב המכונית נקיק ארגונית

2. חומר: עור PU

3. מידות: (בערך). 25.8*13.3*2.5 ס "מ/10.16*5.24*0.98 ס" מ

אריזת רשימה:

1* מושב הרכב נקיק ארגונית

  • מקור: סין
  • סוג: מושב נקיק תיבת אחסון / תיק
  • סוג חומר: עור PU

חוות דעת