חם
(0 חוות דעת)

36 יח ' משושה פנלים אקוסטיים קצה משופע נשמע הוכחה לוחות קצף,קול הגהה ריפוד,אקוסטית טיפול סטודיו

₪166.11 ₪291.41 s
גודל:
כמות:

36 יח ' משושה פנלים אקוסטיים קצה משופע נשמע הוכחה לוחות קצף,קול הגהה ריפוד,אקוסטית טיפול סטודיו

משושה בצורת&קצה משופע עיצוב: זה דבש מסרק עיצוב זה הופך את הקול שלנו הוכחה לוחות קצף נהדר לקישוט הקיר ואקוסטי, טיפול!מבנה באמצעות שיפוע עיצוב, צליל לוחות תביא להגנה טובה יותר למשפחה שלך וחברים כגון אנטי התנגשות, anti-scratch ו-non-slip.נראה טוב בידוד לוחות משחק תפקיד חשוב אמנות קיר האהוב שלך לחלל!

לשפר את איכות צליל: עשוי 215kg/m3 צפיפות גבוהה סיבי פוליאסטר כותנה שלנו אטומים לרעש קיר לוחות לעשות גם בהפחתת רעש, ביטול צליל זיהומים, שיפור יכולת הבנת הדיבור.אנחנו מתעקשים על שימוש באיכות גבוהה חומר בידוד אקוסטי כדי להבטיח שזה מעכב בעירה, נטול ריח, עמיד בפני קורוזיה, ויש עמעום עמידים.יתר על כן, אקוסטית לוחות קצף להשיג ציון של הפחתת רעש מקדם: 0.92 ו מקדם ספיגה: 0.8!

יישומים רחב: סאונד מקצועי רטיבות פנלים נהדר עבור מקום להתייחס קול על קירות סטודיו או משרד.מיוחד מעורב צבע בידוד לוחות הם הבחירה הטובה ביותר כדי לקשט את אולפני הקלטה, חדרי בקרה, משרדים בבית אולפני קולנוע ביתי, משרדים ביתיים.זה בטוח ללחוץ לחיצה נשימה כי חסר ריח, ידידותי לסביבה אטומים לרעש חומר.

קל להתקנה: בלי כלים מיוחדים או חומרים נחוצים!שלנו חיתוך מושלם קליטת קול הבקרה ניתן לחבר מגוון רחב של משטחים, וכך לא תצטרכו להיאבק כדי להשיג את זה, לאן הם צריכים ללכת.בבקשה להבטיח משטח נקי, יבש וללא אבק לפני שאתה מתחיל.אז, פשוט לחבר את לוחות עם דבק, ספריי דבק, מסמרים (לא כלול).

נשמע טוב על מאפייני הקליטה: אם אתה מערבב בסטודיו, אתה חייב להפחית את קול הסביבה.מיותר רעש במהלך ההקלטה יהיה להרוס אותו.קול קליטת לוח יכול לספוג את הצליל שהופק על ידי תדר נמוך, בינוני תדר, תדר גבוה, אשר מתאים מאוד עבור ההקלטה.

גודל:17.5 ס " מ

חומר:פוליאסטר כותנה

צבע:כסף אפור+לבן

תכולת חבילה:

18 x כסף אפור בידוד צליל לוח

18 x לבן בידוד צליל לוח

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

עלינו

אנו מספקים מוצר טוב עם המחיר הטוב ביותר,אנו תומכים הסיטוניים/זרוק משלוח ההזמנה

1. עבור שחרור המשלוח סדר, בבקשה הערה"dropshipping סדר", אנו לתעדף את זה.

2. לסיטונאי/זרוק משלוח הזמנות, אם יש לך רעיונות על המחיר או חבילה,אנא צרו קשר מראש,נספק לכם את השירות הטוב ביותר כדי לספק את הדרישות שלך.

על התשלום

אם אתה פוגש כל בעיה בעת ביצוע התשלום, אנא צור קשר עם Spmarketplace.co.il מוקד שירות הלקוחות לבקש עזרה:

על משלוחים

1.אנו שולחים את ההזמנות בהקדם האפשרי בתוך 2-5 ימים(למעט סופי שבוע חגים לאומיים) לאחר התשלום שלך הושלמה בדרך כלל.

2.בבקשה לכתוב את מלא כתובת למשלוח עם תקן מספר טלפון, מיקוד, במיוחד רוסיה ובלארוס קונים, בבקשה לאשר את שמך המלא.

3.שימו לב שאנחנו לא אחראית על מכס.בבקשה לעשות את השחרור מהמכס על-ידי עצמך.

4.אנו מספקים גם פוסט ומשלוח אקספרס shippings.עבור רוב מדינות פוסט משלוח לוקח בערך 25-35 ימי עסקים, ויש עוד כמה מדינות כמו ברזיל, פרו.

משלוח אקספרס inlcude DHL, EMS, Spmarketplace.co.il פרימיום ומשלוח קווים מיוחדים כמו Aramex.זה לוקח בערך 7 ימים.(זה יעכב אם המדינה תכיר קצת בעיה,עובד שביתה,מזג האוויר הבעיה וכן הלאה.)

  • מקור: סין

חוות דעת