חם
(0 חוות דעת)

SCULPFUN לייזר רוטרי רולר חרט לייזר ציר ה-Y רולר חריטה מודול סיבוב 360° קוטר חריטה חפץ גלילי

₪433.54 ₪619.35 s
גודל:
כמות:

SCULPFUN לייזר רוטרי רולר חרט לייזר Y-ציר סיבובי רולר עם סיבוב 360°עבור חריטה בלייזר חפצים גליליים פחיות (כולל 4 הרימו רגליים)

התכונה העיקרית:

1. 100% מראש התאספו, plug and play: המכונה היא 100% להתקין את החבילה, מצויד עם כבל מתאם, ואני רק צריכה להיות מחובר ציר ה-Y חיווט של מכונת חריטת לייזר כדי לחרוט חפצים גליליים, כגון עטים, בקבוק מים וכו'.

2. ענק חריטה שטח ו-4 מגדלים רגליים: SCULPFUN רולר עיצוב בסיסי נמוך ויציב, מצויד עם 4 חסון מתכת העלאת מטר, כך שיש לו גדול יותר, חריטה בקוטר של "6-150 מ" מ, אשר יכול לענות יותר תחריטים.צריך.מתכת הרגליים יותר מוצק מאשר פלסטיק מטר, המכונה הוא יציב יותר, כאשר חריטה.

3. הזזה מרחב הסתגלות: SCULPFUN רולר מתאים את הגודל של החלל בין שני גומי, רולים על ידי הזזה, ומתקן את rolloer על ידי handscrew, וזה פשוט יותר ומהיר יותר מאשר מסורתיים multi-stage תיקון חור התאמה.

4. 100% מקוריים מידה גבוהה-precision חריטה: SCULPFUN רולר מאמץ חיכוך גבוה 70א גומי פיר למניעת החלקה, הליניארית מהירות סיבוב השטח היה בדיוק מחושב.ישירות לחבר את מכונת חריטת כבל לחרוט את התמונה המקורית ב-100% מקורי קנה מידה.לא להגדיל או להקטין את התמונה.

5. רחב תאימות: SCULPFUN רולר מתאים מרובים תוכנת חריטה כגון lightburn או laserGRBL, וזה יכול לשמש ישירות , אין צורך להגדיר פרמטרים בתוכנה.בנוסף, זה יכול להיות מיושם על 95% של מכונות חריטה בשוק כגון SCULPFUN, NEJE, Ortur, ATOMSTACK, וכו'.

6. חינם אביזרים שימושיים: חינם רך בסרגל כדי למדוד את הגודל של האובייקט; 4 חינם לגדל רגליים, אשר יכול לשמש כדי להגדיל את הגובה של מגוון רחב של מכונות.

דגם המוצר: SCULPFUN רוטרי רולר

אופן השימוש: קח את המקורי ציר ה-Y מנוע כבל של מכונת חריטת לייזר, תקע לתוך SCULPFUN רוטרי רולר , ואתה יכול להתחיל להשתמש בו.אין צורך להגדיר פרמטר בתוכנה, כי השטח ליניארי מהירות של רולר הוא אותו הדבר כמו מקורי ציר ה-Y מהירות.

זמין חריטה שטח: גליל בקוטר 6-150 מ " מ, אורך גליל 0-230mm

תוכנה תואמת: Lightburn, LaserGRBL, Benbox, GrblController, LiteFire, וכו'.אין צורך להגדיר את התוכנה כי השטח המהירות ליניארי של רולר הוא אותו הדבר כמו מקורי ציר ה-Y מהירות.

תואם מכונות: מתאים לכל GRBL לוח האם סוגים של מכונות חריטה, כולל SCULPFUN, Ortur, NEJE, ATOMSTACK ושאר מכונות חריטה.

התאמת פיר מרווח: הפיר הריווח יכול להיות מותאם steplessly על ידי הזזה, וזה יכול להיות קבוע על-ידי יד הידוק הברגים.

אריזת המוצר :

גודל המוצר: 27x22x5cm

המוצר גודל אריזה: 34*25*9

אריזת המוצר משקל: 1.5 ק " ג

SCULPFUN לייזר רוטרי רולר אריזת רשימה:

1× רולר מכשיר

1× סוג חיווט

1× B סוג חיווט

4× להרים רגליים

1× תיק בורג

1× רך שליט

1× מדריך למשתמש

  • אריזת המוצר משקל: 1.5 ק " ג
  • מותג: SCULPFUN
  • אישור CE: כן
  • סוג ממשק: USB
  • המוצר גודל אריזה: 34*25*9
  • מקור: סין
  • גודל המוצר: 27x22x5cm
  • שפה: אנגלית

חוות דעת