חם
(0 חוות דעת)

אופנוע רישוי בעל אופנוע צלחת בעל כיסוי תג מסגרת מגן סגסוגת אלומיניום החלפת לוחית הרישוי

₪18.08 ₪45.17 s
גודל:
כמות:

לשדרג את האופנוע שלנו עם טיפול מיוחד רישוי מסגרות!בנוי לעמוד שונים תנאי הדרך, אלה מסגרות להתאמה מושלמת לאופנוע שלך של גודל הדגם.ההתקנה היא קלה, יכול להסתיים בתוך דקות ספורות, ללא צורך רכישות נוספות או שינויים.

מפרט:

שם: אופנוע רישוי הולדר

חומר: סגסוגת אלומיניום

צבע: שחור/סיבי פחמן דפוס

גודל המוצר: (בערך).23.7*17.3 ס "מ/9.33*6.81 ס" מ (חל אופנוע רישוי 22*14 סנטימטר/8.66*5.51 ס " מ)

החלים על: אופנועים

אריזת רשימה:

1* אופנוע מסגרת לוחית רישוי

שים לב:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.לשפץ את הנסיעה שלך: להפוך את האופנוע נראה יותר מגניב עם זה חלק ומבריק מסגרת לוחית רישוי.יש לו טיפול מיוחד המראה הזה יוצר אפקט נוצץ ואין לו קוצים.

2.חסון, עמיד: מבנה באמצעות באיכות גבוהה סגסוגת אלומיניום, האופנוע שלנו מסגרת לוחית רישוי בנויה האחרונה.זה מאוד קשה ולא קל עיוות או נוטה נזק.עם דופן סיבולת, זה יכול לעמוד שונים תנאי הכביש.

3.יוצא מן הכלל הביצוע: את האופנוע מסגרת לוחית רישוי. הוא בעל מבנה עם פרטים, מה שהופך אותו חלודה הוכחה, שחיקה עמיד.זה לגמרי תואם את האופנוע דגם וגודל, זה נותן והמהודר נראה.

4.חלקה מצורף: להיפרד מסובך התקנות.זה אופנוע מסגרת לוחית רישוי יכול להיות בקלות ובמהירות הותקן או הוסר בתוך דקות ספורות, ללא כל כלים מקצועיים או מסובך הצעדים הנדרשים.

5.יישום רחב: התקן זה אופנוע מסגרת לוחית רישוי תוך דקות.עם כלולים חורים להרכבה, אין צורך רכישות נוספות או שינויים.זה מתאים סטנדרטיים ביותר לוחיות רישוי עבור השימוש הנרחב.

  • משקל פריט: 1.00kg
  • פריט רוחב: 0.00inch
  • פריט אורך: 0.00inch
  • גובה הפריט: 0.00inch
  • מקור: סין

חוות דעת